3 Temmuz 2009 Cuma

Zilli'den gelep acaip seslerle uyandim, tuvaletle salon arasindaki kisa koridorda yerdeki yolluga hafif uzanir gibi ama "gulp gulp" sesler geliyor. Saskin saskin yataktan firladim, gozlugumu taktim. Bizimki kusmakta... Kediler ogurmuyormus, direk polemiksiz bir kusma aniydi. Ama nasil kusmak... Ne yediyse artik bizim dangalak... Neyse, bitirdi isini, olay yerinden uzaklasti, ben de hemen kagit havlu deterjan temizlige girisicem. Mutfaga bir girdim; bizimki geriniyor, yemegim nerede lan, tavirlarinda bana bakiyor. Verdim yemegini, gittim temizledim bir guzel; bu sirada bizim kerata da yemegini yariladi... Ben evde yokken olsaydi bu olay ama, ne olacagi kacinilmazdi... Yollugu ters cevirdi mi butun sorunlar halloluyor onun dunyasinda :)

Buyuk bocek avcisi Zilli; yine kim bilir ne yedi ?!

Hiç yorum yok: