19 Haziran 2008 Perşembe

---

Yalnizlik nedir, diye sordu doktora.
Simdi bana anlatma,
Yok kalabaliklar icinde yalnizlik,
Yok su, yok bu;
Hepsi safsata...

Yalnizlik, doktor,
Gece ondan sonra gelir bana,
Bazen bulur gece yarisini,
Daha erken nadiren...

Yalnizlik, doktor,
Yakar icimi bazen;
Bazen dinlendiricidir,
Sogutur tam tersine...
Ama cogunlukla onu dayanilir kilan,
Yine, yalniz olmayacagimi dusunmektir...

Uc gun surebilir,
Bir hafta belki;
Ama bitecegi dusuncesi sarmali beni...

Yalnizlik doktor, en zayif halimdir.
Yalniz degilimdir belki de;
Benler sarar dort yanimi bana saldiran
Turlu sacmalikla, turlu korkuyla,
Aciyla...

Odur, doktor,
Odur delirten beni;
Nefret eder benden!..

Bense kipirtisiz bakarim ona.
icimden baslarim saymaya;
On olur, yuz olur,
Bin, milyon, milyar;
Artik gerekiyorsa ne kadar...

Hiç yorum yok: