20 Ağustos 2008 Çarşamba

Gitmek ya da Kalmak

Sekiz ayin ardindan uc haftaligina Turkiye'ye donuyorum. Biletimi cok isteyerek almistim aslinda, heyecanliydim ama simdi ayni seyi diyemem... Aslinda hem cok istiyorum gitmek, hem de gidesim yok. Hicbisey yapasim yok aslinda; calisasim, gezesim, tozasim, hicbirsey... Sonsuza kadar yatmak istiyorum yatagimda ama o da cok dayanilmaz, sadece dort saat uyuyabiliyorum ve ardindan beynim paralel, seri bir dunya dusunceye boguluyo, cogu zaman bu dusunceler karisiyo, anlamsizlasiyo, celisiyo, yok oluyo, yeniden doguya, yasiyo, oluyo... Birseyler oluyo en sacmasindan saatler boyu, ben yatakta kivranip arada kafami kaldirip saate bakip, bazen bir hisimla su icmeye kalkip, telefon calmaya basladiktan sonra ertelemeye basip basip yataktan uzaklasacak gucu bulmayi beklerken...Basimda, alnimda, sakaklarimda, yanaklarimda, her yanimda bi yuk var; kaldiramiyorum, kamburum cikiyo gunden gune icimde... Daha kotuyum galiba ama anlatamiyorum, birinin yatakta ben kivranirken beynimin icinde donenleri kaydetmesi gerek ne oluyor anlamak icin... Bir suru seyim, hicbiri guzel degil bu ara...

Neyse, gideyim de biraz da Turkiye'de yiyeyim kafayi, hava degisimi hesabi...

Hiç yorum yok: