14 Aralık 2010 Salı

Soğuk

Serde erkeklik var ya…
Yok alakası aslında.

Sebep tamamen sabırsızlık.

Otobüsü bekle on dakika,
Sonra insanları.
Dertlerine tanık ol;
Neşelerine,
Bağırışmalarına şen şakrak.
Zamanını çalışlarına
Sende çok da kalmayan.
Pervasızlıklarına…

Sonunda durduğunda otobüs
Nicedir beklenen durakta,
Harcanan zaman sana batarken
Şoför yine usul usul gaza abanmakta
Akşamı düşünürken,
Belki ayın sonunu getirirken;
Getiremezken.

Serde erkeklik var ya…
Yalan aslında.

Sonsuz sebepten ben,
Basarım yine pedala.
Aldırmam
Kıçım donsa da,
Gözlerim yaşarsa da.
Bu kışta, bu soğukta,
Gecenin bir yarısı,
Ayazda.

Basarım ya kendim pedala,
Bilirim ya ne kadar sürer
Yolda olma sürecim.
Gerisi pek de fayda etmez.

Serde erkeklik var ya…
Toptan yalan!

Beni sabırsızlığım güder
En sapa sokaklara…
Sabırsızlığım beni bedbah eder,
Takmam ben.

Gelemem bu kadar sakinliğe...

Hiç yorum yok: