22 Haziran 2007 Cuma

BİR ZAMANLAR KARALANDILAR, BELKİ BEŞ DAKKAYI BELKİ BİR HAYATI ANLATTILAR

Kısacık:(2002)

Kaç yelkovan yetişti de on ikiye akrepten sonra
Bir uykum yetişemedi, bir uykum ulaşamadı sabaha

----------------------------------------------------
Hayata Dipnot:(2005)

Düşündükçe olasılıkları
Hayat kolaylaşmıyor..

Günler ne daha kısalıyor,
Ne de geceler daha aşılabilir bir hal alıyor,
Düşündükçe olasılıkarı...

Bir an sen yaklaşıyorsun,
Düşündükçe olasılıkları...

Belki çok uzaksın
Yıldızlardan da...

Yakınlığını hissetmek zor,
Yokluğunu tatmak kolay.
Elim sanata düşüyor,
Refik usta misali
Ölüm bana düşmemeli ama;
Sensizlik olacaksa bu olasılıklarda,
O bana düşmemeli...

O zaman sen düşmemelisin;
Sevda ve hicran çünkü,
Sevda ve hicran,
Taşınacak yük değil...

Razıyım Refik usta yalnızlığa,
Razıyım aslında...

Herşeye hazır olmak
Kabul etmek herşeyi...

Belki de,
Belki de dilemma bu;
Belki de hayat,
Hayat bu...

Hayat bir savaş,
Kazanmayı öğrenmek için,
Kaybetmeyi bilmek gerek,
Bir kere değil ama,
Ne de bin kere;
Her defa,
İşte hayatın anlamsızlığı burada olsa gerek...

Hayat,
Hayat çekilmese gerek...

Ama ölüm,
İşte o saçmalık gereksiz bir son demek...

Sonuçta bu saçmalığı da burada kesmek gerek,
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür de dilemek gerek...

Görüşürüz...
---------------------------------------------------------------
Nefret:(2004)

Oralardaydın, biryerlerde

Birşeyler öldürmekteydi acını

Ama nefretin sıcaktı hala

Dokunmadım korktum

Kaçsa mıydım

Bilmiyordum

Onu bile yapamadım

Donakaldım

Bakakaldım gözlerine

Öfkeni hissettim kalbimde

Bakarken gözlerimin içine

Nefretinle ezerken beni

Zevk aldın belki de

Kim bilir…

Hiç yorum yok: