29 Temmuz 2008 Salı

Beklemek

Beklemek...
Yaptigim sey bir suredir.
Sorun su ki
Bilmiyorum:
Bekliyorum ama neyi?..
Birsey mi bu bekledigim,
Hersey mi,
Yoksa hicbirsey mi;
Bosa mi?..
Bilmiyorum...
Dusunemiyorum...
Hissediyorum
bazi ipuclari en kotusunden
Ama bekliyorum...

Beklemek...
Hayat bu degil mi?
Herkes son nefesini vermeyi bekliyor;
O ana hazirlaniyor.
Yedigimiz her halt,
Aldigimiz kararlar,
Sirlar kendimizden gizli,
Yalanlar,
Acilar,
Mutluluklar eser eser;
Hepsi o gun icin degil mi?..

Bekletmek...
Aliskanlik edindi biri
Beni bogan olasiliklara...
Olasiliklara bolunmekten
Nefes alacak halim, zamanim kalmadi...
Bolunduklerim beni batirmaya calissa da
E, olmedim daha
Olmem de bu sebepten...
Ama eksiliyorum;
Yok oluyor biseyler
Kalan insan tarafimdan...
Robotlarla ugrasan bir robota
Evriliyorum;
Yavaas;
Hizlii.


Hiç yorum yok: