18 Temmuz 2008 Cuma

Cok sey mi istiyorum?. Nerde oldugunu bilsem, uyuyor musun mesela ya da benim gibi kivraniyor musun yataginda... Ya da ne bileyim belki de cooook mutlusundur unutmussundur herseyi (gercek olmasi icin neler vermzdim ya)...

Nerdesin?.. Nerdesin?..

Sadece ozledim, cok ozledim...

Komik olan ne biliyor musun? Sensiz yasarim, bu bir problem degil... Bensiz yasiyorsun, bu da degil problem... Paylasirkenkinden daha mi iyisin?.. Daha mi mutlusun?.. Daha mi huzurlu icin?.. Hakkaten ben miydim kafayi yemene sebep olacak olan?..

Yoksa sadece yedigin bokun icinde bogulmakta misin?..

Nerdesin?.. Nerdesin?..

Beni sormazsin ya soyliyim; kayboldum ben...

Sadece ozledim...



Bana masallar anlatmayin; bana bu yasandi yasanacak, sen sadece bir baskasisin ayni sekilde yanan, demeyin... Ben bi baskasi olmadim hayatimda, olmiycam da... Bir baskasi olsam olmazdim zaten bulundugum sartlarda...

Sadece cevaplar gerek bana; yalanlar, kadinca oyunlar en aptalindan degil...

Yoruldum cok; sevgim yorulmadi ama... Sadece umut eden ufaklik olmekte olan...

Hiç yorum yok: